بی رحم برگزاری تبلیغات انتخابات وزارت کشور

بی رحم: برگزاری تبلیغات انتخابات وزارت کشور اخبار سیاسی و اجتماعی

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی آیا اسکورت قالیباف و رئیسی کمرنگ شد؟ هزینه تبلیغ پدیده در ابتدای مناظره چقدر است؟

نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درحالی وارد صداوسیما شدند که این بار تعداد ماشین‌های اسکورت عوض کردن کرده و نوع آنها از امثال سوزوکی به خ

آیا اسکورت قالیباف و رئیسی کمرنگ شد؟ هزینه تبلیغ پدیده در ابتدای مناظره چقدر است؟

آیا اسکورت قالیباف و رئیسی کمرنگ شد؟ هزینه تبلیغ پدیده در ابتدای مناظره چقدر است؟

عبارات مهم : ماشین

نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درحالی وارد صداوسیما شدند که این بار تعداد ماشین های اسکورت عوض کردن کرده و نوع آنها از امثال سوزوکی به خودروهای ملی عوض کردن کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، در این دوره مناظره نخستین نامزدی که وارد محوطه رسانه ملی شد، اسحاق جهانگیری بود. او با سه ماشین به محوطه آمد و خودش از ماشین دنا پیاده شد. سپس نوبت به هاشمی طبا رسید، او نیز همچون جهانگیری با سه ماشین آمده بود و یک ال نود سفید پیاده شد.

آیا اسکورت قالیباف و رئیسی کمرنگ شد؟ هزینه تبلیغ پدیده در ابتدای مناظره چقدر است؟

در ادامه سیدمصطفی میرسلیم وارد صداوسیما شد. او با همراهی پنج ماشین به رسانه ملی آمده بود و از سمند پیاده شد. چهارمین نامزدی که به صداوسیما آمد، محمدباقر قالیباف بود. او علی رغم دو مناظره پیشین که با حدود 5 ماشین می‎آمد این بار با دو ماشین وارد شد و شخصا از ماشین سمند سفید رنگی خارج شد.

رئیسی، نامزد پنجم بود. او نیز همچون قالیباف با دو ماشین وارد شد و خودش از سمند سورن پیاده شد. این در حالی است که او نیز پیش از این با چندین ماشین اسکورت وارد صداوسیما می‎شد.

نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درحالی وارد صداوسیما شدند که این بار تعداد ماشین‌های اسکورت عوض کردن کرده و نوع آنها از امثال سوزوکی به خ

حسن روحانی نفر آخر بود که به صداوسیما آمد. او به همراه چهار ماشین وارد شده است بود و از پرشیا بژ پیاده شد. در مناظرات پیشین نیز روحانی با پرشیا وارد محوطه رسانه ملی شده است بود.

در حالی نامزدها و اسکورتشان این بار تماما از ماشین ملی استفاده کرده بودند که در مناظره اول چندین ماشین خارجی در میان اسکورت آنها دیده می‎شد.

در میانه برنامه صداوسیما نیز گاهی نوبت به تبلیغات می رسید. پدیده شاندیز که مدت ها سهمی از رسانه ملی نداشت، وقت زیادی از این تبلیغات را به خود تخصیص داده شده است داد. رایتل، تبلیغ رایگان کالای ایرانی، شوینده های تاژ و صاف، بانک پاسارگاد و … نیز از این تبلیغات گران سهم بردند.

آیا اسکورت قالیباف و رئیسی کمرنگ شد؟ هزینه تبلیغ پدیده در ابتدای مناظره چقدر است؟

گفتنی است در ایام تبلیغات تلویزیونی، پدیده پیش از اغلب برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری، تیزر مطولی را از تلویزیون پخش می‎کرد.

واژه های کلیدی: ماشین | تبلیغات | قالیباف | تبلیغات | صداوسیما | رسانه ملی | پدیده شاندیز | محمدباقر قالیباف


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs